כאשר מדברים על פעולות של קידום מכירות או על קניית מוצרים שמתאימים לשם כך – לא תמיד מתכוונים למערכת היחסים המעניינת שבין עסקים לבין קהל הלקוחות שלהם. בהרבה מאד מקרים מה שמציע עולם קידום המכירות עשוי להתאים גם כאשר יש צורך בקניית מתנות לעובדים או לצורך הפקת אירוע חברה. כדאי מאד לדעת שקידום מכירות והפקת אירועים הם שני תחומים שיש להם הרבה מאד נקודות ממשק ולא בכדי מי שאמון על התחום של משאבי אנוש בארגון יפנה לכיוונים אלה גם כאשר הוא ירצה לארגן אירוע לעובדי החברה או לחלק מהצוותים וגם אם בחברה ירצו לקיים אירוע השקה או כזה שיקרב בין החברה לבין הלקוחות שלה באמצעות מוצרים חדשים ומעניינים שתואמים את הצרכים של קהל היעד.
איך מתייחסים לעולם קידום המכירות וממנפים אותו לטובת הארגון?
כאשר צריך לקנות מתנות בכמות גדולה להרבה מאד עובדים או לקוחות צריך לבדוק היטב את הנושא הכספי לפני שיוצאים לדרך. ברוב המקרים יהיה רצון במוצרים ממותגים או כאלה שיש עליהם שם או הקדשה אישית, ציון של תאריך חשוב או כמובן שם האירוע אשר בגינו ניתנת אותה המתנה. כאשר מדובר בכמות גדולה של כמה עשרות או אפילו מאות פריטים יש חשיבות למחיר, שכן כל הבדל של כמה אגורות או שקלים יכול ליצור פער של כמה מאות שקלים במחיר הסופי. דבר נוסף וחשוב מאד שצריך לחשב אותו דרך מחשבון מע"מ זה המחיר המדויק עם וללא המע"מ, שכן חברות וארגונים מזדכים על הסכום של המע"מ והוא חשוב מאד ברישום בספרי החשבונות של מי שאמון על כך בחברה. מכאן שיש הרבה מה להחליט ולבדוק ולתקציב שמעמידים לטובת האירוע יש תפקיד חשוב מאד בעניין.
איך בוחרים את המוצרים המתאימים של קידום המכירות?
מכיוון שכיום יש ביקוש רב וגדול לאירועים של קידום מכירות או אירועי חברה – הרי שאפשר למצוא בקלות מגוון עצום של פריטים או מתנות שיתאימו לכל צורך, לכל אירוע ולכל סוג של קהל יעד שעבורו קונים את המתנות. יש תהליך חשוב של אפיון קהל היעד, בדיקה מעמיקה מה אפשר ומתאים לקנות בכמות גדולה וגורפת לכולם וכך מקבלים את ההחלטה. חלק מהתקציב צריך להיות מוקדש גם למיתוג או לאריזה ולכן אפשר לומר שיש לא מעט שלבים בתהליך שצריך לקחת בחשבון ולתת להם את מלוא תשומת הלב. יחד עם זאת – מי שזה התפקיד שלו בחברה יידע בדיוק לאן לפנות ומה יכול להתאים והוא תמיד יהיה צעד אחד קדימה עם רעיונות חדשים לקראת האירוע הבא. אותם מוצרים ממותגים מחזקים את הקשר לחברה והרי שזו בדיוק המטרה של אירועים אלה.
אם אתם מעוניינים לנהל את העסק שלכם בצורה הכי יעילה וטובה שיש אנו ממליצים לכם על שימוש במערכת CRM של חברת פרונטאסק.