המון מוצרי פרסום וגם סוואג הם מצרך מאוד מבוקש בזמן האחרון ובכלל, מוצרי פרסום יכולים להוות בגזר "שלח לחמך על פני המים", אנשים משתמשים בהם בהמון סיטואציות וחשפים את העסק והאת הלוגו שלך להמון אנשים אחרים בחיי היום יום, מה שנקרא "ויראלי" – אבל במציאות.
אחד הנישות שיותר כדאי לעסק להשקיע בו הוא מוצרי נופש ופנאי מכיוון ששם החשיפה הרבה יותר גדולה מאשר מוצרים ביתיים אשר נשארים בבית – אלו מוצרים שגם יוצאים החוצה.
חולצה זה מגניב, אבל בן אדם זה לא שלט פרסומת מהלך, למשל כתובת אינטרנט על חולצה זה קצת פאדיחה להסתובב איתה J אבל על שמשיה? בכיף! אפילו קוד QR (ברקוד) על שמשיה לא יפריע לאף אחד להשתמש בה, והעסק שלכם נחשף לעוד ועוד אנשים בכל פעם שאותו אדם שקיבל אותה מתנה הולך לים.
נופש זה סיטואציה מושלמת לחשוף את העסק שלך
מה גם שמוצרי נופש ופני הם מוצרים שנחשפים אליהם בעיקר בסיטואציות של רוגע וכיף, סיטואציות שהאדם לא עסוק בהם יותר מידי (כמו למשל עבודה), ולכן הוא קשוב יותר ויכול לשים לב יותר טוב לאתר, להסתקרן, להתעניין – יש לו את הזמן.
תארו לכם שאני למשל הייטקיסט בחופשה – יושב על שפת הים, ופתאום רואה שמשיה עם סלוגן מעניין וכתובת אתר אינטרנט – בשניה אני יכול לשלוף את הטלפון ולראות מה העסק מציע, בהחלט דבר שמסקן. וסקרנות היא דבר חשוב, ואי אפשר כמובן לדעת לאיזה אנשים המוצרים שלנו יחשפו, כמו שכר אמרו – שלח לחמך על פני המים – זה מה שעושים מוצרי נופש ופנאי.
מוצרי נופש ופנאי לא משמשים רק בנופש
מוצרים כמו תיקים למשל יכולים לשמש גם בחיי היום-יום, למרות שהם מיועדים לטיולים – הם יכולים למשל למשל גם לאמא שמביאה את הילד שלה לגן עם תיק, בסיטואציות חברתיות ועוד. הרבה קהלים והרבה קבוצות שיוכולת לראות את העסק של, את הלוגו שלו, ואף את כתובת אתר האינטרנט. ולהתעניין. חוץ מהתרומה לקידום העסק זה תורם כמובן גם למיתוג ובניית השם. העין זוכרת את הלוגו והעסק ככל שהעין נחשפת אליו יותר מקבל פאן יותר רציני ונחשב.
ביוחד אם אתם מציעים מוצרים שהם גם שימושיים או יחודיים שמהווים גימיק טוב – הם יוצרים רושם יותר טוב על החברה שלך בעיני מי שנחשף אליהם, גורמים להם לחשוב "וואי, תראה מה חברת X מחלקת, בטח שווה לעבוד שם" – גם מיתוג מעסיק וגם מיתוג של החברה. וכל זאת ע"י מוצרים מגניבים לנופש ופנאי, שימושיים ואיכותיים.