כל עסק חייב לפרסם עצמו בדרכים שונות. אחת מהן היא באמצעות מוצרי פרסום אשר מעניקים אותם כתשורות מגוונות בהזדמנויות שונות.
סוכני מכירות המגיעים ללקוחות יכולים להעניק עטים, מעמדי שולחנות וכדומה. בעת פגישות נטוורקינג ניתן להעניק תשורות אלו ואחרות נוספות. כאשר העסק מארגן יום עיון, ערב הוקרה, אירוע השקת מוצר, אירוע שנתי ועוד הוא יכול להעניק מוצר פרסומי לאורחים, לעובדים, ללקוחות, לספקים, ובעצם, לכל מי שמגיע. אנשים בעלי מעמד והשפעה המקורבים לעסק או אשר רוצים ביקרם יזכו לתשורות ממותגות אישיות יקרות ערך בהזדמנויות שונות כולל בחגי פסח וראש השנה ועוד. ניתן למצוא שפע של מוצרי פרסום מסוגים שונים.
מוצרי הפרסום הכי פופולאריים לעסקים
מוצרי פרסום פופולאריים הם אלו אשר מיועדים לפקידים ומנהלים אשר עובדים במשרדים מסודרים. כאן ניתן למצוא מעמד לעטים, מחזיקי כרטיסי ביקור, עטים מסוגים שונים, קופסאות זיכרון, מפצלים, מאווררים, ארנקים, שעוני שולחן וקיר, תיקים לטלפונים ניידים, מחברות ופנקסים, מארזים משולבי עטים ופנקסים, בלוקי ומעמדי ממו, מעמדי אטבים משרדיים, כדורי לחץ לידיים, מארזי מיני מרקרים, מארזי ומעמדי סלוטייפ, מסגרות מגנטיות לתמונות, סרגלים, זכוכיות מגדלת, מחשבונים, עטים עם סמני לייזר, תיקיות, ארגוניות עם טאבלטים, תיקיות מסמכים, פולדרים, קלמרים, לוחות שנה לשולחן ולקיר, משחקי חשיבה, לוחות שחמט, מעמדי שעון חול ועוד. כל המוצרים הללו, ואחרים נוספים, יכולים להגיע במגוון צורות, מחומרים מגוונים ועוד. חלקם ניתן גם לקחת אל המכונית.
מוצרי פרסום נועדו לקידום מכירות. איש מכירות אשר מגיעה לפגישה ראשונה ישאיר ללקוח כרטיס ביקור דיגיטלי. לכרטיס זה יש יתרונות רבים בכך שהוא מאפשר קבלת כל הקישורים הנדרשים שבין הלקוח המקבל אותו לעסק. הוא זמין כל העת בסמארטפון של הלקוח ואין זה משנה מאיזה דגם הוא. אין צורך בהתקנה, ניתן לשתף אותו עם מבחר אפליקציות כולל ווטס אפ, רשתות חברתיות ועוד. ניתן לעצבו אישית והוא בעל ממשק נוח לניהול ועדכון. על מנת ליצור קשר עמוק יותר עם הלקוח הוא יכול להשאיר לו מוצר פרסומי דוגמת מקל סלפי, מחזיק מפתחות משחרר, כיס סיליקון לסלולארי, מגן לנייד עמיד למים, מעמד מגנטי לנייד לרכב, עץ ריח לרכב, מטעני USB, מצית ממותגת, עטים יוקרתיים, משקפת מציאות מדומה, משקפת רגילה, משחקי לוח מגנטי, מניפות, כיסויים לטאבלטים וכדומה.
לסיכום,
מוצרי פרסום מטבעם משרתים את מקבליהם בדרכים שונות. גם הם וגם אחרים נחשפים אליהם והמסרים שלהם נקלטים היטב בתודעה. מקבל מתנה אישית אף יודע להוקיר את המחווה שעשו בשבילו, ומשום כך, הענקת מוצרי פרסום תורמת רבות במישורים שונים. כרטיס ביקור דיגיטלי נדרש מאוד בעידן המודרני בו מפחיתים את השימוש בניירת לסוגיה, ובעידן אשר התקשורת בו הופכת למהירה, נגישה ואישית. הוא ומוצרי פרסום תורמים, כל אחד בדרכם, לקידום מכירות ומשלימים, איפה, אלו את אלו. מומלץ לפנות לחברה אשר מתמחה בעיצוב כרטיסי ביקור מקצועיים.