אין ספק כי הקצאת משאבים היא דבר שכל מנהל צריך לחשוב עליו. התקציב של כל חברה קטנה או גדולה או מוגבל ולכן חייבים להיות סדרי עדיפויות בנוגע לחלוקת הכסף. אנו צריכים להחליט כמה ילך לעובדים, כמה לפיתוח וכמה לפנאי. אך הדבר החשוב ביותר שאנו צריכים להחליט עליו זה כמה ילך לפרסום. על רקע זה עולה השאלה האם פרסום בגוגל עדיף על פני פרסום בפייסבוק?
אם כן אנו חייבים לציין כי הפרסום בגוגל צריך לבוא לצד הפרסום בפייסבוק. עליכם להבין כי כל חברה לשיווק דיגיטלי תגיד לכם כי גוגל ופייסבוק משלימים זה את זה וכדאי לפרסם בשני הפלטפורמות ולא לבחור רק באחת. גוגל ופייסבוק הם כלים שונים לפרסום המגיעים אל קהלים שונים ואת זאת אתם חייבים להבין.
מדוע לצד הפרסום בגוגל אנו חייבים לבצע גם קידום אורגני?
אין ספק כי פרסום בגוגל הוא דבר מעולה לעסק שלנו אך לא די בו. לצד הפרסום בגוגל כדאי לכם לגם לבצע קידום אורגני. הקידום האורגני עובד לטווח ארוך יותר אך יכולה להיות לו השפעה עצומה על התוצאה הכספית של העסק שלכם ועל הצלחת האתר שלכם.
תארו לכם כי אתם נמצאים במקום הראשון בגוגל, תחשבו כמה לקוחות יגיעו אליכם. העניין הוא כי כיום הדרך היחידה להגיע למקומות הראשונים בגוגל זה באמצעות קידום אורגני ולכן הקידום הזה הוא השקעה מעולה בשבילכם. כמובן שקידום אורגני הוא מסובך בצורה יחסית ולכן כדאי לפנות אל חברת קידום אורגני ולא לבצע את הקידום לבד.
האם זה משנה איך אני עושה פרסום בגוגל?
עליכם להבין כי פרסום בגוגל מחייב אתכם לפעול על פי החוקים של גוגל. לגוגל יש כל מני דברים המשפיעים על הפרסומות שלכם וקובעים כללים שעל פיהם יופיעו הפרסומות. אם אתם רוצים כי הפרסום בגוגל שלכם יהיה מוצלח אתם חייבים לדעת את הכללים של גוגל.
מכיוון שהכללים הללו לא פשוטים אתם חייבים להבין כי עדיף לכם לפנות אל חברה מומחית אשר תבצע את הקמפיין בגוגל. אם לא תפעלו על פי החוקים המודעה שלכם תהיה במיקום נורא נמוך וספק אם ילחצו עליה וזה כמובן חבל מאוד ויגרום להפסדים לעסק שלכם ואת זאת אף אחד לא רוצה ולכן יש לשים לב איך אנו מפרסמים בגוגל.
מדוע כדאי לפרסם בגוגל עם דף נחיתה?
אם אתם רוצים לבצע פרסום בגוגל כדאי לכם לעשות זאת עם דף נחיתה. הפרסום בגוגל עם דף נחיתה ברמה יהיה הרבה יותר אפקטיבי ויהיה הרבה יותר מוצלח ואת זאת על חברה לשיווק דיגיטלי תגיד לכם. כך לדוגמא ולשם ההמחשה דף הנחיתה חייב להיות עם מילות מפתח ואם הוא יהיה עם מילות מפתח טובות המודעה שלכם תדורג הרבה יותר גבוה וזה שווה המון.