עולם הפרסום הינו עולם דינמי שמשתנה על הזמן ולכן גם בעלי עסקים שמעוניינים לקדם את העסק או המוצר שלהם צריכים לחשוב רחב ולתפוס כל הזדמנות שיש להם להפצת המודעות למוצר ויצירת מיתוג חיובי. מדובר במשימה לא קלה שכן הציבור היום בעצמו דינמי ומסתגל בקלות לטריקים שיווקיים מה שמצריך ממפרסמים ובעלי עסקי תחכום מצד אחד, ומצד שני עדינות על מנת שהמסר הפרסומיים יעברו בצורה כמעט בלתי מורגשת, אך בכל זאת יהיו בעלי השפעה.
אחת הדרכים לעשות זאת היא מיתוג של מתנות לא יקרות אך מאוד שימושיות. מוצרי נוי לבית, אביזרים לים או ציוד משרדי הם בין הכוכבים של שיטת מיתוג זו, ורוב הסיכוי שגם לכם יש בבית כדור או מזרן ים מתנפח עם שם של חברה מסחרית כל שהיא. לשיטה זו יש יתרונות רבים, קודם כל העבודה שמדובר במשהו שימושי עבור הלקוחות גורמת להם להעלים עין, כביכול, מהעובדה שבסופו של דבר מדובר בפרסומת. הלקוחות הפוטנציאלים של העסק יקחו את אותה מתנה קטנה בשמחה לשימושם בפרטי, מה שיביא לכך שהם יחשפו באופן כמעט יומיומי לשם העסק או החברה, ובנוסף לכך יחשפו גם אנשים אחרים.
אחד האפקטים הפסיכולוגיים החשובים ביותר לתחום הפרסום הוא החשיפה המרובה והתמידית, שכן מחקרים מצאו שעצם החשיפה לקיומו של דבר מסויים בתדירות גבוהה, גם ללא ניסיון לשייך מסרים או רגשות חיוביים, גורמת לאנשים לחשוב עליו כטוב או איכותי יותר. ממה שנראה לנו יותר נפוץ ומוכר, גם נחשוב עליו בסופו של דבר כטוב יותר, ומכאן שיש יתרון משמעותי לעבודה ששם העסק החברה מופיעים קבוע על פרטי בו משתמשים באופן יומיומי כגון עט או דיסק און קי ממותג.
שימוש נוסף במוצרים אלה הוא כמתנות לחג לעובדים או סתם כאות תודה, ולא רק ללקוחות פוטנציאלים. בשנים האחרונות מתחדדת ההבנה במשק שעובדים מרוצים הם נכס עבור כל עסק וחברה. עובדים אשר מרגישים טוב במקום העבודה יתנו יותר מעצמם ויעזרו לעסק לצמוח ולהגדיל רווחים בסופו של דבר. מתנות ממותגות יכולות גם לעזור לעובדים למלא את תפקידם, אבל גם יצרו אצלם תחושה טובה והרגשה והם מוערכים על ידי הבוסים. בנוסף, מתנות בהם העובדים משתמשים גם בשעות הפנאי או לוקחים הביתה יכולים ליצור אצלכם תחושת שייכות והזדהות עם מקום העבודה, שכן במפגש עם זרים הם ישר יזוהו עם המקום בו הם עובדים, ושוב שם העסק שלכם יזכה לחשיפה רחבה בעלות נמוכה.
בקרו ב Misty למוצרי פרסום נוספים