אחת הדרכים לשימור לקוחות קיימים בעסקים הוא חלוקת מוצרי פרסום. לקוחות אוהבים מתנות, זה נותן להם תחושה של אנשים הנראים כחשובים בעיני העסק. על מנת להיות אפקטיביים בחלוקת מוצרי פרסום לטובת שימור לקוחות, נשאלת השאלה איזה מתנה לבחור ללקוחות של העסק או ללקוח הפוטנציאלי. אחרי הכל אין אדם שלא אוהב לקבל מתנות פשוט צריך לדעת איזה מוצר פרסום או מתנה טובה ביותר עבורו.
שימור לקוחות בעזרת מוצרי פרסום- תעשו את זה נכון
שימור לקוחות בעזרת מוצרי פרסום מהווה השפעה פסיכולוגית אנושית שתעלה חיוך רחב על פניו של הלקוח ותגרום לו לחזור שוב ושוב ולהנות משירותי/מוצרי העסק. בעצם חלוקת מוצרי פרסום ללקוחות העסק, הופכת את הלקוחות ללקוחות קבועים. קיימות דרכים רבות לשימור לקוחות בעזרת מוצרי פרסום. הדרך הקלה והפשוטה ביותר, היא הענקת מתנה קטנה שתגרום ללקוח לרכוש את האמון המתבקש בעסק. הלקוח חש הוא חב לנו בדרך נסתרת אך זה ישרת את האינטרס שלנו באופן כזה שהלקוח יחזור וירכוש מסל המוצרים או השירותים שהעסק מעניק לו.
שימור לקוחות בעזרת מוצרי פרסום הינו תהליך פשוט וקל יחסית. אך יחד עם זאת חשוב להתאים את המוצר במאה האחוזים ללקוח, ברגע שיש אי תיאום בציפיות המוצר פשוט ייזרק, כאן יהיה מפסיד אחד- העסק עצמו. המטרה היא לדאוג לכך שמוצר הפרסום יהווה שפה משותפת בין העסק ובין הלקוח, עם קבלת המוצר בעצם נוצרת כאן מערכת יחסים סמויה ומחייבת.
מוצרי הפרסום הוכיחו את היעילות שלהם. ללקוחות יש נטייה לזכור את שם המותג ושם העסק בעקבות מוצרי פרסום שונים ומגוונים שהם קיבלו ולאו דווקא מהפרסומות במדיות התקשורת.
בקרו ב Misty לעוד מתנות ללקוחות!
מיסטי מוצרי פרסום לעסקים- שימור לקוחות בעזרת מוצרי פרסום
בחברת Misty, ישמחו לתכנן, לעצב ולמתג עבורכם מוצרי פרסום אשר ישמרו את הלקוחות הקיימים בעסקים שלכם ובמקביל יסייעו בגיוס לקוחות פוטנציאליים חדשים. לחברת Misty מגוון מוצרי פרסום איכותיים וייחודיים איתם ניתן למתג עסקים ולשמר לקוחות, במחירים אטרקטיביים ותנאי תשלום נוחים.